Nákup potravin na Tesco on-line – ano, ale….

Sdílejte:

Tesco spustilo on-line prodej potravin v lednu tohoto roku. Protože se mi v poslední době chce čím dál méně trávit hodiny času nakupováním v supermarketu, rozhodla jsem se tuto službu vyzkoušet také. Před tím jsem si přečetla recenzi na http://www.podnikatel.cz/clanky/velky-test-tesco-eshop/, která vyhodnotila nakupování v novém e-shopu Tesca velmi dobře. Já jsem v průběhu února až května nakoupila v obchodě třikrát, moje zkušenosti však byly trochu rozporuplné, a to bohužel v oblasti kvality potravin, kterou považuji za klíčovou.

Nebudu zde zde více rozepisovat o oblastech, které byly kriticky hodnoceny ve výše zmíněné recenzi (doména, registrace, prostředí e-shopu). Také jsem se s tím trochu na začátku potýkala, ale s tím se běžný uživatel jistě brzy vypořádá. Naprosto mi vyhovoval systém dodání s možností volby času dodávky v rozmezí 2 hodin během celého dne (až do 22 hodin večer), a to od pondělí až do neděle. S přístupem pracovníků jsem byla také velmi spokojena, přijeli vždy načas a byli velmi ochotní.

Co se týče kvality doručeného zboží, tam to bohužel vždy na jedničku nebylo. V prvních dvou nákupech byl problém pouze s jiným druhem ovoce, než jsem si objednala. Všimla jsem si toho až později, takže jsem zboží při přejímce nevrátila, což prodávající umožňuje.  Protože jsem měla opravdu velký nákup, tak jsem se při přejímce zaměřila hlavně na mléčné a masné výrobky, a tam bylo vše v naprostém pořádku (tj. zboží před sebou mělo ještě dlouhou dobu spotřeby). Při posledním nákupu moje obezřetnost polevila, což byla chyba. Druhý den po nákupu jsem zjistila, že balené bavorské grilovací klobásy mají prošlé datum spotřeby o více než 3 týdny (nákup 5. 5. /spotřebujte do 20. 4.). Několik dní po té, jsem napsala stížnost na zákaznické oddělení a byla jsem naprosto v šoku, když se mi dostalo místo omluvy následující odpovědi:

„….děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na službu TESCO Potraviny online. Vaši stížnost jsme předali na oddělení internetového obchodu a obratem jsme obdrželi následující vyjádření. Ze strany TESCA nedošlo k žádnému pochybení. Výrobek Ponnath ŘEZNIČTÍ MISTŘI Bavorská grilovací klobása e200g byl na obchod doručen 5. 5. 2012 a následně určen k prodeji s dostatečně dlouhou dobou trvanlivosti. Vzhledem k časové prodlevě mezi doručením zboží a podáním stížnosti není možné reklamaci uplatnit…“

V reklamačním řádu jsem zjistila, že jsem skutečně nárok na reklamaci neměla (u potravinářského zboží určeného k rychlé spotřebě nutno následující den po zakoupení). Nicméně mě naštvalo, že místo omluvy jsem se dočkala zpochybnění mé stížnosti bez jakékoliv nabídky kompenzace. Když jsem odpověděla v trochu ostřejším tónu (zpochybnění kvality produktů v Tescu, ukončení nakupování v Tescu a podnět potravinářské inspekci), tak mi pouze bylo doporučeno vadné zboží neodebírat, popřípadě s ním dojet do některé z doporučených prodejen. Opět jsem se utvrdila v dojmu, že oddělení zákaznických služeb slouží pouze k otrávení zákazníků. Podnět inspekci jsem nepodala, v Tescu on-line už nenakupuji – raději jsem se rozhodla informovat ostatní potencionální zákazníky:o)

Doporučení: Dobrá služba, ale doporučuji si opravdu pečlivě zkontrolovat všechny položky, ať pak nemusíte zboží složitě vracet osobně v některé z prodejen. To už by vás pak ten nákup vyšel pěkně draho. A vzkaz managementu Tesca: Naučte pracovníky zákaznického oddělení lépe komunikovat se zákazníky a nebo ho raději rovnou zrušte. To byste pak mohli vozit nákupy zadarmo.

Příklad omluvy očekávané zákazníkem:

Dobrý den, za vzniklé pochybení se Vám velmi omlouváme. Přijali jsme taková opatření, aby již k takovýmto situacím nedocházelo. Jako kompenzaci prosím přijměte poukázku na 5 % slevu, kterou můžete uplatit při dalším nákupu v našich obchodech nebo v našem e-shopu. 

Věříme, že i nadále budete využívat našich služeb.

Pěkný den.

Takto bych si to chlapci a dívky z Tesca představovala:o) Jen si to spočítejte, jestli se vám vyplatí ztratit zákazníka, který hodlal ve vašem obchodě utratit každý měsíc několik tisíc korun, nebo obětovat 5 % z tržby za jeden nákup.

V Tescu se polepšili viz http://www.lucienociupije.cz/tesco-on-line-tri-roky-po-te/http://www.lucienociupije.cz/tesco-on-line-tri-roky-po-te/

Sdílejte:
Příspěvek byl publikován v rubrice Recenze a jeho autorem je Lucie. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

4 komentáře u “Nákup potravin na Tesco on-line – ano, ale….

  1. Chodím nakupovat do Tesco Polička a jsem již přímo znechucena.
    Téměř každý druhý nákup mi naúčtují o několik korun navíc.Nikdy míń.
    Nejde o pár korun,ale o zlodějinu.
    Záměrně mají cenovky u zboží menší,ale u kasy je tvrdá realita.
    Jsou neochotni a při reklamaci se vymluvili na to, že cedulky sebrali zákazníci.
    Dokonce jistá dáma v brýlích pronesla,že tyto ceny již neplatí.Tak proč je tam stále měli ,když to věděla?U této dámy jsem reklamovala již vícekrát.
    Naco se vymluví příště?
    Vážené Tesco na co máte club karty? Ta koruna za stovku je směšná, když mě Vaši zaměstnanci okradou na každém nákupu nejm.o10kč.
    Váš zákazník,ale asi ne nadlouho.

  2. Dobrý den,
    chtěla bych se s vámi podělit o to,jak Tesco v Ústí nad Labem-Havířská17/352,okrádají lidi a účtují jim jinou cenu,než je v bud na výrobku,nebo na sortimentu.
    Dne 28.9.2013 jsem si koupila Chardo.Gold 0,75l za 63,90 a u pokladny mi bylo účtováno 89,90( což byla původní cena ) to je o 26,- kč více.V informacích mi jen k tomu řekla,že za to nemohou,že nejsou lidi a každý dělá za 5 lidí.To mne vůbec nezajímá,protože prodavači jsou tam od toho a někdy i s nevlídným chováním lidi odradí.Souhlasím s paní Věrou,která má s tím také zkušenosti.Není to ani po 1,co jsem musela tuto věc řešit.Bude lepší,když tento supermarket raději zavřete,stejně,jsou prázdné regály.Kdyby jste raději lidem poskytli spolehlivé nakupování a né aby chodili raději ke konkurenci.Budu raději chodit nakupovat do Kauflandu a Lidlu.Club karty to nevyřeší,tím si zákazníky neudržíte.

  3. Z důvodu přestěhování se na vesnici,kde je naprosto nedostatečné zásobování,jsem zkusila nákup Tesco on line a jsem nadmíru spokojená.Všechno zboží čerstvé,dovozci milí.Nemusím nákupy tahat v ranci z města a honit se na autobus.Ve mnou zvoleném čase mi vše dovezou do domu.Skvělé.

    • Mám dvě známé, které mají s nákupem přes Tesco on-line výborné zkušenosti. Mě by v podstatě ta služba také vyhovovala, ale přístup při reklamaci mě přímo otrávil.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *