Jak se mi podařilo dostat od mobilního operátora to, co jsem chtěla

Sdílejte:

Minulý týden se mi podařilo v prudkém návalu PMS, nenávratně poškodit můj zánovní telefon Samsung. Nepřežil hod z kuchyně do obývacího pokoje, přitom dopadl na měkký koberec. Holt už dnes spotřební elektronika není, co bývala.siemens

Řekla jsem si, že alespoň konečně vyzkouším, jak funguje nákup dotovaného telefonu u mého operátora, u kterého jsem už skoro deset let. Tak jsem ještě ten samý den jela na jednu z prodejen, abych nemusela používat poslední fungující mobil, který nám doma zbyl (stařičký Siemens).

Jaké však bylo moje překvapení, když mi prodavačka v obchodě sdělila, že si nemůžu čerpat slevu na telefon, protože jsem využila nějakou výhodnou slevovou akci zahrnující Internet v mobilu a cca 250 volných minut měsíčně. To mě docela vytočilo, protože dotyčný operátor na svém webu jasně uvádí, že dotovaný telefon mohou zakoupit zákazníci bez ohledu na tarif.

Napsala jsem tedy na zákaznické oddělení, odkud mi poslali odkaz na velmi obsáhlé smluvní podmínky. Zde se samozřejmě v jednom bodě uvádělo, že pokud zákazník výhodnou slevovou akci využil, tak má na dotovaný telefon nárok až za dva roky.

Takovou maličkostí jsem se ovšem nedala odradit a napsala na zákaznické oddělení delší rozhořčený dopis:

Dobrý den,
děkuji Vám za rychlou odpověď na můj dotaz.
V uvedeném bodu vidím zjevný rozpor s podmínkami, které uvádíte na webových stránkách firmy, kde uvádíte, že zákazník může mít kterýkoliv z Vašich tarifů.

Přístup Vaší společnosti ke stávajícím zákazníkům je pro mě dosti nepochopitelný. Jen tento rok jsem zaplatila přes 10 000 korun za Vámi poskytované služby a
Vaším zákazníkem jsem snad deset let. Za tu dobu jsem si nekoupila ani jednou zvýhodněný telefon.

Už jsem se smířila s tím, že jako věrný zákazník nemám výhodnější volání než noví zákazníci, ale tohle překonalo moje veškerá očekávání.

Pokud mi opravdu již nemáte co nabídnout, zvážím přechod k jinému operátorovi.

Přeji pěkný den.

Výsledek?HTC

Mám doma dotovaný telefon, který jsem si vybrala.

Zavolala mi specialistka z oddělení péče o zákazníky a po pěti minutách jsme se dohodly na zachování našich obchodních vztahů. Mobil jsem si vyzvedla v prodejně ještě ten samý den.

Nebojte se ozvat, když nejste spokojeni. Klidně mi napište a já vám pomůžu sesmolit podobně elegantní asertivní stížnost.

 

Sdílejte:

Jedna odpověď na “Jak se mi podařilo dostat od mobilního operátora to, co jsem chtěla”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *