Běhání

Sdílejte:

Běhání, chození, cvičení i jakoukoliv jinou tělesnou aktivitu považuji za výborný antistresový a relaxační prostředek. Alespoň u mě to tak funguje. Když si takhle po běžící ženaránu dám svou půlhodinku, trochu odpustím páru, jsem pak na děti i manžela příjemnější:o) Někdy mě sám manžel posílá do lesa, abych se tam vyventilovala, když na mě začne pozorovat známky přetlaku.

Proč zrovna běhání?

Neoplývám zrovna dobrou koordinací těla, takže po lekci aerobicu a podobném cvičení jsem akorát byla vždycky otrávená, že jsem si pořádně nezacvičila, protože jsem se celou dobu snažila marně zachytit a napodobit pohyby cvičitelky. Běhání mi přijde jako velmi přirozený pohyb, nad kterým nemusím moc přemýšlet.

Další velké plus pro mě je, že stačí jen pár desítek minut a člověk se hezky odrovná…což já jako poměrně rtuťovitý člověk preferuji před nějakými klidnějšími sportovními aktivitami jako je chůze či jóga.

Skvělé také je, že můžu vyběhnout kdykoliv během dne, tedy když je světlo. Za tmy bych to v lese asi neriskla. Nejraději mám ráno, protože všichni ještě spí, nikomu tedy doma nechybím, i v parné dny je příjemný chládek a během se skvěle proberu a naladím.

Problém trošku byla motivace, tak jsem se přihlásila na závod Adidas běh pro ženy, abych se donutila běhat pravidelně a na nějakou solidní vzdálenost.

Takže když už si s rodinou budete lézt na nervy, neposílejte se do p…, nebo k šípku, ale za sportem do l….(lesa) nebo f…(fitka).

Sdílejte:

Jedna odpověď na “Běhání”

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *